Marcha & Danial in Indonesië

Terug reis 5, 6 & 7 augustus

Na een week Chillen in Jakarta, zit onze reis er toch echt op. Gister zijn we aan gekomen in Korea waar onze overstap was. De vakantie was daar toch nog niet helemaal voorbij aangezien we in een lekker hotel zaten met een zwembad en veel en lekker eten! Nu zitten we te wachten op het vliegtuig naar Amsterdam toe. Jeetje wat hebben we een leuke reis gehad, zo veel mooie ervaringen op gedaan, het liefst zou ik er nog een paar weken willen zijn. Hopelijk volgend jaar. De foto's van lombok hebben we er niet op kunnen zetten, omdat het internet niet echt mee werkten. Bij deze dus ook ons laatste verhaaltje op ons blog en misschien zetten we nog enkele foto's van lombok online als we terug zijn. Liefs.

Marielle

Veilige terugreis!

astrid

aan alle en hele mooie dingen komt er een eind aan jammer genoeg maar wat jullie hebben meegemaakt. dat zullen jullie nooit meer vergeten.
lieve marcha en danial ik wens jullie een hele fijne terug reis. ik heb genoten van jullie verslagen. tot heel gauw. dikke kus