Marcha & Danial in Indonesië

Lombok 27-07 t/m 01-08

Al weer onze 5e  en laatste dag  in Sengiggi-lombok, het is hier echt een plek om alleen maar te Chillen. Dat doen we dan ook extreem. Lekker aan het zwembad hangen, en genieten van onze laatste dagen samen.  Eergisteren zijn we naar kuta Lombok geweest, om te surfen. We werden met een bootje naar de golven gebracht en hebben daar 2,5 uur gesurft.  Het lukte me niet zo heel goed, want de golven waren heel groot. Danial deed het natuurlijk weer fluitend.  Terwijl ik mijn hoofd boven water probeerden te houden tussen de enorme golven, kwam meneer voorbij surfen fluitend, en roepend : marchaaaaaaa marchaaaaaa marchaaaaa!! Heerlijk frustrerend als je snakt naar adem, omdat de golven je tegen de bodem aanduwen. Maar na een paar keer oefenen lukt het mij dan ook om te staan op de plank!! Toen we klaar waren met surfen bracht de chauffeur ons naar een mooi strand verder op. Hier dachten we lekker te gaan Relaxen, maar zo relaxt was het nog niet want al gauw kwamen er een stuk of 8 kinderen naar je toe gerend om hun zelf gemaakte armbanden te verkopen. Ze bleven maar staan tot je een armbandje zou kopen, wat we niet van plan waren te doen. Dus de kids hebben er bijna een uur gestaan. We zijn maar snel het restaurant ingedoken om wat te gaan eten en hier lieten de kids ons dan ook gelukkig met rust, nou ja voor even dan. Want al snel kwamen ze hier ook bedelen, nou ja we kopen dan een armbandje van het kleinste jongetje en gaan dan snel naar de auto. We reden over de crappy wegen terug naar ons hotel. Waar we ons even snel hadden omgekleed, om weer lekker te gaan eten.  Vandaag liggen we ook weer heerlijk bij het zwembad, en doen we vrij weinig. Af en toe een duik in het zwembad, en spelen we een potje tafeltennis. Morgen is onze laatste dag in lombok, en gaan we terug naar Jakarta om nog even een paar dagen met Zahra door te brengen.  Liefs!