Marcha & Danial in Indonesië

Aankomst Ubud

Vanmorgen werden we opgehaald door de chauffeur om ons naar Ubud te brengen. Onderweg kwamen we nog een silver factory tegen waar we even gingen kijken, de chauffeurs hadden namelijk begrepen dat we dat graag wilde. Ik wilde dat ook wel, maar dan natuurlijk wel die van buddha to buddha en dat was deze helaas niet. Wel hadden ze namaak buddha to buddha wat vervolgens 3x zo duur was als de armbanden in Nederland. Geen succes dus. We kwamen aan bij het hotel, het eerste wat ik dacht was : nee nee nee stop hier niet, rij door! Maar we stopte toch echt. We liepen door een straatje waar ons hotel achter zou zijn, en het straatje eenmaal uitgelopen te zijn viel het alles mee, en was het hotel best mooi. Schone kamers, mooie tuin en een lekker zwembad. Spullen hadden we snel in de kamer gegooit en gingen Ubud in, een klein stukje verder op zit het apen park, en dat is te merken want hier en daar zie je over straat de apen voorbij huppelen. We liepen naar het park en Danial kocht een Trosje bananen, gelukkig was het Danial die daar mee het park ik liep, want alle apen kwamen er op afstormen en de apen hingen overal! Het park is onwijs mooi, en er zitten veel apen lekker te Chillen, en ook ik had er eentje even op mijn schouder. ' s middags hebben we lekker gerelaxed bij het zwembad en even een planning gemaakt voor deze week in Ubud, en we hebben een aardig druk schema. Helemaal leuk! Liefs!

Reacties

Reacties

Mariëlle

Wat gaaf die apen joh!
Ik vind je echt een bikkel als ik t allemaal zo lees.. ; )

Marcha

Hahaha nou ik vond het maar spannend hoor! Hihihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!