Marcha & Danial in Indonesië

Kitesurfen, Tanah Lot & Kuta Beach

Na een ochtend met veel regen, onweer en wind was het nog maar de vraag of het kitesurfen door zou gaan. Na een telefoontje met de RipCurl School toch maar besloten om naar Sanur te gaan en daar dan bepalen of we wel of niet wilden kiten. Eenmaal aangekomen was het weer opgeklaard en stond er een goede wind. We hadden besloten om een priveles te nemen, dus we konden op ons eigen niveau beginnen. De intructeur nam de kite mee de zee op en wij gingen met de boot. Eenmaal een eind op zee begonnen we met bodydraggen en al gauw mochten we proberen om te gaan staan met een board. Danial ging als eerst en het ging aardig goed. Hij had meteen al wat meters gemaakt en na een paar keer heen en weer was het mijn beurt. Ik vond het best wel lastig, maar ook bij mij ging het best wel goed. Ook ik maakte gelijk wat meters en had geljk de smaak te pakken. Na 2 1/2 uur kite surfen viel de wind weg en zijn we terug naar het strand gegaan.
Toen we weer terug in het hotel waren vonden we dat we wel een massage hadden verdient. Na een massage van een uur besloten we om naar Krisna te lopen. Krisna is een grote kleding winkel met veel batik kleding. Na een wandeling van 4 uur waren we eindelijk weer terug in het hotel, oftewel we hadden eerst moeten gaan lopen en DAARNA pas de massages moeten nemen. En iedereen had ons verteld dat het 20 minuten lopen was, oftewel we zijn waarschijnlijk voorbij het binnen door weggetje gelopen.

Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen. Aangezien bali bestaat uit duizende tempels moesten we er toch minimaal een gezien hebben vonden we. We hebben uiteindelijk gekozen voor de Tanah Lot tempel en zijn daar vanochtend met de scooter heen gereden. We hebben duidelijk ondervonden dat we geen mensen zijn om dingen te bekijken, want na 5 minuten hadden we het wel weer gezien. We zijn vervolgens met de scooter verder gereden naar Kuta Beach, waar het voor de surfers heel mooi schijnt te zijn. Hier hebben we lekker op het strand gelegen en naar vele surfers gekeken. Ook werden er nog schildpadden vrij gelaten in de zee en hebben we daar even staan kijken. Zojuist hebben we lekker sushi gegeten en gaan we zo ons koffers in pakken. Vandaag was onze laatste dag in Seminyak en morgen reizen we verder naar Ubud.

Tot snel!

Kim & Ed

Jullie hebben wel een strakke planning hey, wauw! We vinden het toch knap dat jullie het in ieder geval hebben geprobeerd ("We hebben duidelijk ondervonden dat we geen mensen zijn om dingen te bekijken, want na 5 minuten hadden we het wel weer gezien."), hilarisch dat wel :P:P... Nog veel plezier daar, dikke kussen xx

Leonie

Hoi jullie zijn weer lekker bezig geweest lees ik leuke foto's zie al uit naar het volgende kusjes

Marielle en Rebecca

Hallo daar!
Zo te zien en lezen vermaken juliie je opperbest!
Wat gaaf dat jullie al die watersporten ondernemen!
Viel spass!
Kus Mariel en Rebec