Marcha & Danial in Indonesië

Golfsurfen

Na een lekkere nacht slapen werden we om 10 uur opgehaald door de RipCurl School of Surf. We werden naar Legian gebracht en daar konden we ons omkleden en kregen we spullen mee, zoals een surfplank, een t-shirt, een helmpje en het belangrijkste voor mij: ZONNEBRAND! Want ja, ik ben nog steeds zo rood als een garnaal. Toen we er klaar voor waren mochten we met de surfplank naar het strand lopen en kregen we uitleg over het surfen. Daarna mochten we het water in en moesten wat oefeningen doen, maar dat vond Danial te saai en ging gelijk staan. Hij kon het natuurlijk weer meteen. Na dit een paar keer gedaan te hebben kregen we uitleg op het strand over hoe op te gaan staan en mochten dit hierna in het water proberen. Dit ging allemaal heel goed en het was heel leuk. We surfden op de kleinere golven, want we merkten al snel dat het moeilijk was om ver in de branding te komen. Dit ging vrij goed en hadden er veel plezier in. Na het einde van de les kregen we nog uitleg over het surfen en hoe je om moet gaan met eb en vloed. Na de les zijn we in Legian gebleven en zijn nog even lekker op het strand blijven liggen. Ik nam een lekkere massage en Danial sprong nog even lekker een paar keer de zee in. Nadat Danial een lekker kleurtje op had gedaan en ik nog roder was geworden, zijn we lekker terug gewandeld over het strand naar ons hotel. Straks gaan we lekker uit eten, we hebben besloten om Indonesies te gaan eten, want tot nu toe eten we alleen maar burgers, pizza's, pasta's en ander europees eten.

Morgen gaan we kitesurfen waar we veel zin in hebben, maar waar ik nog een beetje zenuwachtig voor ben.

Eetsmakelijk voor straks!

astrid

hoi mars en danial heel veel plezier morgen met kitesurfen en mars je kan het. dikke kus