Marcha & Danial in Indonesië

Snorkelen, schildpadden eiland & wakeboarden.

Vanmorgen zijn we er weer vroeg uitgegaan. Na een lekker ontbijt werden we opgehaald om naar Tanjung te gaan. Een plaats die aan het strand ligt, waar veel aan watersport wordt gedaan. Toen we aankwamen zijn we eerst een rondje met de glass bottom boat gaan varen. Tijdens het varen konden we door een glazenplaat in het water kijken, waar overigens weinig door was te zien. Na een rondje varen kwamen we aan bij een stukje koraal. Hier zijn we gaan snorkelen. We kregen stukjes brood mee om de vissen te voeren. Hierdoor kwamen er vele visjes op je af, waar ik erg aan moest wenen en redelijk spannend vond. Na ongeveer een half uur en vele foto's verder zijn we weer aan boord gestapt en naar het schildpadden eiland gevaren, al kan je het eigenlijk geen eiland noemen. Het was meer een kleine dierentuin, maar goed, altijd beter dan naar het schildpadden eiland in Turkije gaan en vervolgens geen schildpadden zien en alleen maar over een heet strand moeten rennen. Er waren verschillende soorten dieren en enkele daarvan konden we mochten we vasthouden en ermee op de foto. Toen we alle dieren hadden gezien zijn we even gaan relaxen in het restaurant. Hier dacht Danial kip sate te bestellen, maar had uiteindelijk garnalen sates besteld die hij, maar ook ik, niet lusten. Na het schildpadden eiland zijn we terug gevaren naar het watersport resort om ons klaar te maken voor het wakeboarden. We kregen crappy zwemvesten, een crappy board en gnigen wakeboarden achter een crappy boot. Het leek totaal niet op motorrijden, maar dat wisten we natuurlijk al! Toch was het heel leuk om te doen en mochten we wakeboarden tussen een kerkhof van boten. Toen we klaar waren werden we weer terug gereden naar het hotel en zijn we nog even lekker op het strand gaan slapen.
Zojuist nog even lekker uit eten geweest en straks vroeg slapen om morgen fris en fruitig op te staan voor het golf surfen.

Sweet dreams!

Kim & Ed

Ziet en klinkt allemaal super! Wat doen jullie veel in korte tijd zeg, helemaal leuk. Genietse! xxx