Marcha & Danial in Indonesië

Bali

We zijn gisterenmiddag aangekomen op Bali. Eenmaal op het vliegveld hebben we een taxi geregeld die ons vervolgens naar t hotel zou brengen. Ook het verkeer op Bali is een chaos, want over dit kleine stukje deden we al drie kwartier. Tijdens de taxi rit vroeg we ons af in wat voor hotel we terecht zouden komen. We wisten alleen t hotel naam, want Zahra was zo lief om het hotel te boeken. Toen we voor een roze hotel stopte en de chauffeur gebaarde dat we er waren dacht ik YES! Het gehele hotel is roze met paars, geniaal! Het hotel en onze kamer is netjes, alles wat we nodig hebben is er en ook onze kamer is natuurlijk roze. Het hotel ligt aan een drukke gezellige winkelstraat, waar veel mensen doorheen wandelen. Ook wij hebben hier even doorheen gewandeld en alles een beetje verkent. Vervolgens zijn we heerlijk gaan dineren bij een luxe restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Na het eten zijn we direct gaan slapen. We zijn er vanochtend weer vroeg uit gegaan, ook al was dat zoals gewoonlijk lastig. We hebben lekker ontbeten en zijn daarna op zoek gegaan om een scooter te huren. Nadat we de scooter hadden geregeld zijn we naar Legian gereden, waar de RipCurl School of Surf zit. Hier hebben we direct afspraken gemaakt om dinsdag te golfsurfen en woensdag te gaan kitesurfen. Na dat geregeld te hebben zijn we het strand op gelopen en hebben een paar uurtjes op een strandbed gelegen. Naast ons bedden werd wat vers fruit klaar gemaakt en ik duik af en toe de zee in. Toen t zonnetje echt door prikte zijn we even samen gaan zwemmen. Naja zwemmen kan je t niet noemen. Meer vechten tegen de golven en stromingen. Ik probeerde wat foto's te maken, maar in plaats daarvan was t meer foto's van de bodem maken terwijl ik onder werd gedrukt door de golven. Toen waren uitgezwommen zijn we met de scooter gaan touren. Hier en daar een straatje in, opzoek naar lokaal Bali. Danial wilde hier natuurlijk even eten en ik prikte af en toe een rijstkorrel mee. Toen het tijd werd om terug te gaan hadden we geen benul waar we zaten, maar gelukkig werkt Google maps hier ook. Eenmaal van de scooter afgekomen merkte ik dat ik toch wel een beetje was verband, naja beetje, zeg maar gerust EXTREEM. En niet aan beide kanten, nee, alleen de voorkant, terwijl de achterkant nog spierwit is. Om de dag af te sluiten zijn we een pizza gaan eten en hebben met het thuisfront geskypt. Nu snel proberen te slapen, want ook morgen hebben we een drukke dag. We worden hier op gehaald om te gaan varen met een glass bottom boat, waarna we gaan snorkelen en het schilpadden eiland bezoeken. In de middag gaan we wakeboarden. We zijn benieuwd hoe dat zal zijn. De verkoper vergeleek het in crappy Engels met motor rijden?? Jaja, we zijn benieuwd! Slaap lekker alvast voor over een paar uurtjes,

astrid

wat hebben jullie het mooi samen hier in nederland regent het alleenmaar geniet ermaar van. en zo te hooren doen jullie dat ook wel. dikke kus van as. en opa