Marcha & Danial in Indonesië

Jakarta

Gister hebben we Sabrina ( nichtje van danial ) opgehaald van het vliegveld, om half 11 reden we weg en om 12u stonden we op het vliegveld. Dat hadden we nog aardig snel voor elkaar gekregen. Samen met Sabrina en Zahra reden we naar hadijah ( tante van danial ) waar we blijven overnachten. Dit is dichter bij het vliegveld, aangezien we vandaag vertrekken naar bali. Maar ook over dit stuk zullen we ongeveer 2 uur rijden. Gisteren eenmaal aangekomen bij hadijah, ook een mooi huis en schoon van binnen, zijn we ook nog even naar de kapper geweest. Daar werden we gemasseerd, en mijn haar even mooi gestyld. We waren er nu klaar voor om naar het restaurant te rijden waar we met Husin en Ida hadden afgesproken. We aten bij chili's een groot Mexicaans restaurant, dit had Zahra goed uit gekozen! We hebben er lekker gegeten en gezellig kunnen bij kletsen! ( Voor zo ver ik het kon verstaan :p ) Vanmorgen moesten we er al weer optijd uit, vandaag vliegen Danial en ik naar Bali. Het is niet zo ver rijden, maar we moeten rekening houden met het verkeer, we zullen niet de eerste zijn die het vliegtuig missen. We gaan nu met zijn tweeen verder, de week bij de familie is zo snel gegaan, we hebben het onwijs leuk gehad bij iedereen. Maar nu samen op stap waar we ook veel zin in hebben. Het word een groot avontuur, geen hotels geboekt, de taal die we niet begrijpen, nou ja ik dan, en heel veel dingen die we graag willen doen. We hebben er zin in:) Ik zal er morgen nog een paar foto's op zetten, hoe het is op bali! Liefs!

Alwin en leoniesarief

Hey Danial en marcha veel plezier in Bali kusjes

astrid

lieve schatten heel veel plezier op bali geniet ervan