Marcha & Danial in Indonesië

Chillen & relaxen

Gister hebben we een beetje gerelaxed in het huis van Banun, een beetje zwemmen, zonnen en lekker uitrusten van de vliegreis, al viel de jetlag zeker mee en hebben we er bijna geen last van gehad.. ' s middags zijn we nog even naar de mall geweest ( winkelcentrum) wat onwijs is groot, en alles wat je wil is er te vinden. ' s avonds nog even gezwommen en vroeg naar bed gegaan om er vandaag weer optijd uit te gaan. We zijn vandaag naar een groot waterpretpark geweest, we gingen om 10 uur weg, en dat was maar goed ook, want we reden er 2 uur over om er te komen en niet omdat het zo ver rijden is, nee het is een en al chaos, overal waar je kijkt zijn scooters, auto's rijden overal iedereen toeterd, snijden elkaar af en niemand laat je voor, er zijn geen verkeers regels, dus het is een grote chaos. Danial ligt al snel te slapen en ik kan mijn ogen uit kijken naar hoe iedereen hier leeft, hoe alles er uit ziet en wat mensen hier allemaal doen. Overal verzinnen ze wel wat voor om geld te verdienen. Na 2 uur aangekomen te zijn in het waterpark zijn we eerst gaan eten, want dat is wat de mensen hier toch het meest graag doen. Eindelijk gaan we zwemmen, want het is al lekker warm, we testen alle glijbanen uit en Chillen een beetje in de zon. Op de terug weg zijn we nog even langs de KFC, want aan het indonesische eten moet ik nog wel heel erg wennen. Nu net thuis aangekomen en helemaal rozig van de hele dag zwemmen, het is hier nu 23.40. We gaan zo lekker slapen, morgen weer een drukke dag: eerst even de masseur die langs komt, en daarna even op bezoek naar familie van Danial. Slaap lekker x

esther

Heel veel plezier Mas.... leuk om je verhalen te lezen.. x

Odile

Hoi lieverds wat leuk om te lezen dat jullie heteuk hebben.jier alleen mzar regen.we gaan morgen naar italie,geniet samen dikke kus Odile

Mario

Hoi jongens fijne dag vandaag , en schat zelfs onder water lach je als een fotomodel het ziet er allemaal leuk uit X