Marcha & Danial in Indonesië

Aankomst Indonesië

Eindelijk zijn we dan aangekomen in Indonesië, het was even wachten, vooral op de visa. Vervolgens zoeken naar de koffers, die al voor ons klaar stonden. Als we naar buiten lopen komt de warmte als een klap in je gezicht, en dat om 9 uur ' s avonds. Op zoek naar Zahra die op het drukke en gaotische vliegveld op ons staat te wachten.. Eindelijk, we hebben Zahra gevonden!! We lopen van het vliegveld af, waar de chauffeur op ons staat te wachten.. Wat een grappige auto, het is een soort busje met alles er op en er aan.. Bioscoop stoelen, voetsteun, tv noem maar op, alles gaat automatisch en alles word geregeld. We stappen in en rijden door de drukte van Jakarta naar Banun ( de nicht van Danial ). Wat staat ons te wachten? Dat was het enige wat ik dacht. Vooral toen we over de wegen reden en ik om me heen keek. Wat voor huis zal het zijn? Na 1,5 uur rijden komen we op een complex aan, met allemaal grote mooie huizen. Ook wij stoppen voor zo'n groot huis. Dit kan niet waar zijn dacht ik, maar het hek ging open en we reden naar binnen. En ik maar denken dat we bij een zelf gemaakt hutje aan zouden komen, met kakkerlakken en salamanders. Maar juist het tegen overgestelde, nou ja het hutje dan, want binnen 5 minuten zat het eerste beestje zat al in mijn shirt, en kwam er een sallamandertje voor bij huppelen. Daar moest ik nog even aan wennen zei umik ( oma van Danial ) die thuis op ons zat te wachten met Indonesisch eten. ( om half 12 ' snachts ) Morgen bij het daglicht zal ik even wat foto's erop zetten, hoe we bij het zwembad liggen, in de sauna zitten, in de sportschool staan of in de game kamer zitten, want ja, dat zit ook allemaal bij dit huis :) Slaap lekker x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!